Звіт про роботу школи педагогічної майстерності за 2018 - 2019 н. р.



Визначивши вектор напряму діяльності школи педагогічної майстерності, робота була спрямована на реалізацію проблеми: «Впровадження компетентнісного підходу в навчально – виховному процесі – результат якісної освіти».


Потреба професійного зростання сучасного вчителя, який щодня, щоуроку повинен зуміти довести власну професійну спроможність, спрямувала увагу учасників ШПМ на розгляд важливих теоретичних питань: «Проблема формування читацької компетентності в процесі зарубіжної літератури», «Активізація пізнавальної діяльності школярів», «Розвиток творчих здібностей школярів засобами інноваційних методик» та інше.



Під час проведення «Круглого столу», творчих зустрічей учителів та семінару практикуму педагоги дійшли висновку, що досягти рівня активності учнів можна, застосовуючи сучасні педагогічні технології, зокрема мультимедійні засоби. Вони полегшують процес навчання і дають змогу змінювати форми навчання та види діяльності в межах одного уроку, полегшують підготовку вчителя до уроку, розширюють можливості ілюстративного супроводу уроку, реалізують ігрові методи на уроках.


Тож учитель має докласти максимум зусиль, щоб учні бачили своє завдання у прагненні до знань, використовуючи найсучасніші (а отже, найцікавіші в дитячому розумінні) методи і форми роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар