неділя, 13 березня 2022 р.

Дистанційне навчання із зарубіжної літератури 10 клас 16 березня 2022

 Тема: Модернізм як літературно – мистецький напрям кінця ХІХ – початку ХХ століття. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці.

Шарль Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму.

Збірка “Квіти зла”. “Альбатрос”, “Відповідності”, “Вечорова гармонія”.

Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Шарля Бодлера.

 ·     Вступне слово. У літературі останньої третини ХІХ ст. – початку ХХ ст. намітився перехід до модернізму, позначений прагненням до розриву з традицією, пошуку нових форм і змісту художніх творів.

Основними течіями модернізму стали символізм та імпресіонізм, що виникли у Франції.

 ·     Записати у зошит.

Символізм – це течія модернізму, в якій переважають інтуїтивне осягнення й асоціативне мислення, де замість художнього образу використовують символи, як знак мінливого “життя душі” й пошук “вічної істини”.

Представники течії символізму – П.Верлен, А.Рембо, С.Малларме, О.Олесь, Г.Тичина.

Імпресіонізм – течія модернізму, що передає не опис предмета, явища, а враження від нього. Ознаки імпресіонізму характерні творчості П.Верлена і С.Малларме.

 ·     Опрацювання статті підручника про французького письменника Шарля Бодлера – зачинателя модернізму. (с. 150 – 151)

·     Знайомство зі збіркою “Квіти зла” (с. 150 – 154), над якою поет працював упродовж життя складається із 6 циклів:

            1.  “Сплін” та “Ідеал”.

            2.  “Паризькі картини”.

            3.  “Вино”.

            4.  “Квіти зла”.

            5.  “Бунт”.

            6.  “Смерть”.

Основний мотив збірки – несумісність дійсності та ідеалу.

 ·     Аналіз поезій:

“Альбатрос” (с.155 – 156)

“Відповідності” (с.156 – 157)

“Вечорова гармонія” (с. 157 – 158)

Немає коментарів:

Дописати коментар