суботу, 21 травня 2016 р.




Я — вчитель зарубіжної літератури Новоархангельської ЗШ І-ІІІ ступенів Новоархангельської районної ради Кіровоградської області. Категорія — вища; Звання — «старший учитель».Моє проблемне питання:Використання ІКТ на уроках зарубіжної літератури як складової особистісно орієнтованого навчання.Вважаю, що у сучасному інформаційному просторі дана технологія є актуальною. Ідея досвіду  допомагає мені підняти  на   новий рівень освоєння навчального матеріалу.          Я завжди задаю собі питання: «Як  зробити урок цікавим і захоплюючим, як перетворити його на годину естетичної насолоди, хвилюючу мандрівку з учнями в незвідані світи, в таємниці людського серця? Як розширити прагнення учнів до знань?».І , можливо, на деякі питання я можу дати відповіді. Я прийшла до висновку : впровадження  в практику роботи ІКТ , дає мені змогу зацікавити учнів  самостійним пошуком різних джерел інформації , розвивати їх творчі здібності, критичне мислення,   вміння аргументовано, розлого й образно висловлювати свої думки, судження, оцінки.         Використання ІКТ сприяє тому, що за короткий час особистість спроможна засвоїти та переробити великий обсяг інформації..  Шукаю активні способи викладання світової літератури, взяла участь у моніторингу якості підручника «Світова література».Життя триває. Завтра знову зайду до класу. Я — режисер, котрий не знає, що і як зіграють його актори. Але одне я знаю точно: «Я гратиму чесно і справедливо, віддаючи дітям своє серце і розум.»

Немає коментарів:

Дописати коментар